marți, 22 ianuarie 2013

Pepsyonce

Pepsi nu vrea doar un TV Spot cu Beyonce, Pepsi vrea sa intre in afacerea lui Beyonce.





Pepsi va investi $50 milioane in campania sa multianuala care va incepe in 2013, o parte din bani va fi destinata plasarilor media si promotiilor din intreaga lume, cu cealalta parte din bani se va achita taxa pentru Beyonce si se va sustine ceea ce Pepsi numeste "un fond de dezvoltare creativa" .
In februarie 2013 Beyonce va aparea in noua publicitate pepsi, care este a cincea la numar din 2002, iar fata sa va aparea pe o serie limitata de ambalaje in martie 2013, in Europa.
Campania noua va fi o colaborare creativa care va coincide cu un blitz de promovare al noului album al cintaretei si care conform declaratiilor artistei nu o va face sa mearga la compromisuri si sa-si sacrifice creativitatea.
 Pepsi vrea sa se afirme in fata consumatorilor ca o companie ce Creaza si nu doar plateste pentru 30 de secunde de celebritate in spotul sau publicitar.

Conform Kantar Media, Pepsi si Coca Cola au cheltuit cite $148 milioane fiecare in primele 6 luni ale anului 2012 pentru advertising.



Sursa: http://www.nytimes.com/2012/12/10/business/media/in-beyonce-deal-pepsi-focuses-on-collaboration.html?_r=0



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu