sâmbătă, 18 februarie 2012

Born of Fire

 Atunci cind cea de-a 63-a editie a premiilor Emmy si-a anuntat nominalizarile si cistigatorii din 18 septembrie 2011, eu inca nu creasem fuureclama, insa la categoria best commercial gasim niste bunaciuni, care imi bucura ochii si imi intensifica dorinta de a activa in viitor in domeniul advertising-ului.
In acest post voi vorbi doar despre reclama cistigatoare Chrysler "Born of Fire" pentru ca vreau sa va prezint in alte posturi celelalte delicii, in toata amploarea lor!
Un an in urma in decursul Super Bowl, a aparut Chrysler "Born of Fire" cu Eminem, pentru difuzarea careia Chrysler a scos din buzunare circa 14 mln $.  
 Reclama obtine un succes garantat atunci cind e plina de patriotism , expus frumos si elegant, iar naratorul Kevin Yon ne prezinta o conexiune intre lux si Detroit cu o voce ce reda cunoastere si experienta, cind un super cintaret de top, cu milioande de cd-uri vindute ne vorbeste uitindu-se parca drept in ochi la noi, cind  un cor bisericesc cu afro-americani ne cinta  pentru o atmosfera dramatica si totul in alura unui oras cu istorie. Astfel Chrysler ne-a dezvaluit noul slogan "Imported from Detroit".
 Oliver Francois, directorul de marketing al Chrysler vorbeste despre conceptul reclamei..."In reclama Chrysler 200 se aduce un omagiu radacinilor noastre industriale. Sloganul "Importat de la Detroit" a fost creat pentru a aminti ca putem gasi lux fara a traversa oceanul, caci el este disponibil aici, in USA. Iar noi, compania Chrysler, impreuna cu angajatii nostri am adoptat principiul ca esecul nu mai este o optiune".
 La crearea acestei reclame au lucrat agentia de advertising Wieden+Kennedy, fondata in 1982 , directorii creativi Mark Fitzloff si Susan Hoffman. A fost filmata de catre Samuel Bayer via Serial Pictures. Muzica si sunetul au fost produse la Que Chever Music si Shady Records, muzica a fost compusa de Marshall Mathers( Eminem). 
E superba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu