duminică, 19 februarie 2012

DAFUQ is this?

Cind am vazut publicitatea data la TV am ris, este foarte funny. Doar ca ea nu a fost conceputa pentru a ne stirni risul, ci pentru a ne convinge sa cumparam, sa cumparam RESAN!
O reclama made in Moldova, bomba! Esec. N-am cumparat Resan dupa ce am vazut-o.
N-am nimic cu domnul care vorbeste, sincer, nu este el vinovat, domnul este un doctor, cu merite, a facut la viata lui mai multe decit intreaga mea generatie, insa  este roman si l-au pus sa vorbeasca in rusa, pentru ce??? as spune " DAFUQ?" 
Am o nedumerire, o mare nedumerire!! Regizorul, operatorul, marketologul de la Resan, editorul si inca o droaie de oameni au vazut publicitatea ianinte de a fi difuzata, cum naiba au permis ei sa fie ea aratata lumii??? CUM? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu